תנובה – ליווי של כחצי שנה
"מטרות התהליך הושגו במלואן. הובעה שביעות רצון רבה מן התהליך ומהשגת המטרות על ידי כל השותפים לתהליך" ....
"הצוות התייצב. מתבצעת חלוקת עבודה בצורה משתפת. עובדים בצוות מעידים על אוירה של עשייה ושקט, מבחינת מנהלת המחלקה, ניתן לדווח על שינוי גישה ותחושת מסוגלות עצמית, קבלת כלים לניהול הצוות, ויסות עומסים, יכולת התבוננות וראייה כוללת". ( רונית קמרון, מנהלת פיתוח ארגוני והדרכה, תנובה)
אנחנו חברה של "לפני אימון עסקי" ואחרי "אימון עסקי""קבענו מטרות והשגנו אותם". סופי לנדאו, מנהלת ובעלים של לנדאו מעצבים בע"מ"
"כשאני מאמינה במשהו - זה קורה"
"בשביל לקבל תוצאות שונות צריך לפעול שונה"
אנחנו זוג נשוי ושותפים בחברה. חברה מצליחה ויצירתית בתחום עיצוב תערוכות בעיקר להיי-טק בחו"ל.
... היתה תקופה שבה היינו במצב שהלכנו קצת לאיבוד, שכחנו מה אנחנו עושים, התעייפנו ממה שאנחנו עושים, מצב של יחסי שותפות בעייתים יחסי עובד מעביד בעייתיים, חוסר הקשבה של המנהלים. הרגשנו שאנחנו צריכים דרך חשיבה שונה, משהו אחר. בחרנו באימון עסקי, אימון לשינוי דרכי חשיבה ואימון למטרות ופעולות ויותר מזה לא ממש ידענו מה זה אומר.
דרורית, בדרך האימון האישי אפשרה לנו להסתכל על מצבים בצורה שונה לגמרי להבין מאיזה מקום אנשים פועלים, איך שהם פועלים וגם להבין את עצמנו מאיפה אנחנו פועלים ולבחור בדרכים חדשות לפעולה, שהניבה תוצאות עסקיות מצויינות. קבענו מטרות ויעדים, כל האימון מכוון לאור מטרות.
והשגנו. לקוחות שעזבו אותנו בעבר חזרו אלינו, זכינו במכרזים חדשים.
התחלנו לקחת אחריות לפעולות שלנו. אין יותר שפה של אשמים. יש שפה של לוקחי אחריות. זו שפה חדשה שנותנת לאחרים לחשוב, ליצור, להעז,ליזום.
מערכות יחסים: האימון שם דגש על שיפור היחסים במשרד בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין הצוות.
לקחנו אחריות והבאנו לשינוי בצורת הפניה שלנו לצוות ולצוות כלפינו, הבטחון העצמי התחזק, היצירתיות פרצה גבולות.. היום יש יותר הנאה וכיף בצוות.
אם בעבר צורת הפניה של הצוות כלפינו ושלנו כלפיהם היתה בצורה של תלונות, אפשר לומר שהתלונות פחתו ובמקום תלונות התחלנו לדבר בשפה של בקשות, שפה המאפשרת ליצור שיחה עניינית, מביאה להתיעלות תהליכי עבודה ללא אמוציות ותחושות לא נעימות.
נוהלי עבודה בחברה: עבדנו על מדיניות ניהול ונוהלי עבודה
התחלנו לעשות ישיבות מסודרות,לשתף את הצוות, הפקות לקחים,נוהלי עבודה מסודרים שאפשרו הבנות ושקיפות. עם כל המצב וכל מה שהיה היו הצלחות, פחות טעויות,אוירה במשרד השתנתה,
התחלנו להאמין באנרגיות ולשחרר אנרגיות. כשאני מאמינה במשהו זה קורה.
התחלנו לקחת אחריות לפעולות שלנו,
לקוחות:
האימון נתן לנו להבין מה הלקוח רוצה ולנתח את צרכיו ממקומות חדשים, ולתת לו פתרונות יצירתיים אשר הולמים את צרכיו. עבדנו על פרזנטציות ואיך להכנס לראשו של הלקוח
יחסים בין השותפים (משפחתיים)
למדנו לעשות הפרדה בין הנושאים האישיים לבין המקצועיים, יש פרגון ואמון
והבונוס, המון השלכות דרך האימון העסקי לחיים האישיים. על יחסים, תקשורת
על המאמנת דרורית גל -פז:
איך לעבור סיטואציות קשות לצלוח אותן וגם לצחוק בעת התהליך - זו דרורית.
דרורית היא מאמנת מצחיקה, יש לה חוש הומור וזה משחרר. לפעמים היינו נוגעים בסיטואציות קשות אך תמיד האימון התרחש במרחב של קבלה,נועם ושלווה. תמיד ידעה לכוון ולהנחות אותנו לעבר פתרונות . איך להפיק מסיטואציה את המירב ואת ההזדמנות. אף פעם לא ויתרה, תמיד מחוייבת למשימה, מחוייבת לתוצאות שלנו, לא הרפתה, תמיד הזכירה לנו שלא נשכח בשביל מה אנחנו עובדים.
ואם אני צריכה להגיד משהו על דרורית שמעבר לחדות ראיה ולהבחנות הדקות שלה והיצירתיות שבה- אזי מבחינה מקצועית, נכנסת עם הנשמה כולה בתוך העניין, אין גבולות ואין מחיצות
הפכה להיות חלק מהצוות, חלק מהעסק. עם אכפתיות להצלחות ועם אכפתיות למשברים ומיד דרכים למציאת הזדמנויות ומינופם להצלחות
דרורית פותחת עולמות לחשיבה, מנתצת מיתוסים ואמונות ומאלצת אותנו לחשוב.איתה אנחנו צריכים לעשות את העבודה
לסיכום זהו תהליך מרתק ומעניין של גילוי,חיפוש ולמידה מדהים.
מציינת יעל מילוא, יזמית , מנהלת"משט אלת הים" www.elat-hayam.co.il, משט יאכטות לנשים בשיתוף עם איסתא:
"המפגשים עם דרורית מביאים את העתיד לתחום הניהול - ניהול מתוך מודעות . היום זו כבר לא בושה לדבר על מודעות כשמדברים על עסקים - היום כולנו מסכימים שכדי להגיע לצוות או ללקוח צריך לפגוע בול ברגש !
השלב הבא יהיה להכניס מודעות לתחום הניהול העסקי כדי לקבל תוצאות גבוהות בהרבה. בעזרת השיטה של דרורית *LMC - עם הלייזר אנחנו מצליחים למקד את הדילמה... עם המיינד אנחנו מבינים למה הדילמה קיימת ומשנים ועם הקישורים /חיבור - אנחנו נהפכים למנהלים עוצמתיים".....
"......בשבילי דרורית היא המאמנת הכי חדה ומדויקת שהכרתי והתברכתי בהיכרות איתה
בשיחה של כמה דקות היא מצליחה למקד את החשיבה שלי לעיקר ולהעיף את הטפל המעורפל".....
בברכת הים, משט יאכטות לנשים –אלת הים
יעל מילוא, מנכל"ית
"מנכ"ל לוטם שרותי בריאות - "המהפך". "בתהליך האימון העסקי, למדנו לעשות הפרדה בין הצדדים הרגשיים לעסקיים, להיות ממוקדים במטרות החברה ובתוצאות. ראייה ממוקדת ומקצועית . המיקוד הפך להיות העסק והתוצאות למול הספקים מול נותני השרות. זה יצר מהפך בחברה....(מנכ"ל, לוטם שירותים רפואיים )
לוטם שירותים רפואייםמשה בראל, מנכ"ל מפעל לפסטות : פסטה דלה-קאסה- "פריצת דרך עסקית"
"האימון העסקי עם דרורית הוביל אותי לפריצת דרך עסקית ואישית. מבחינה עסקית עם קביעת היעדים פתחתי עוד חנות, קניתי עוד מכונות למפעל..... הרגשתי שהייתי פרח סגור והעלים נפתחו כמו ורד פורח... קבלתי אומץ.. כלים.... ועד היום אני לוקח איתי את התובנות והמטרות לעתיד".