ליווי ארגונים

תוכנית מצויינות ביחסי אנוש

שיפור מערכות יחסים פנים ארגוניים כמנוף לשיפור ביצועים, שיפור תוצאות עסקיות

אצלנו תופסים את המשאב האנושי לא כמשאב אלא ביחסים. ולכן אנחנו קוראים לתוכנית הליווי העוצמתית שלנו  "יחסי אנוש".

שיווק במיטבו הוא יצירת קשרים ומערכת יחסים עם הלקוחות והיכולת להתחבר אליהם

מסכימים שאתם רוצים שהשרות שלכם יהיה אמפטי, נעים, מקרב, מחבר?

מסכימים שיחסים טובים עם לקוחות משפרים את הרווחיות? את מחזור המכירות?

שכדי שאתם כמותג תהיו אמפטיים כלפי הלקוחות שלכם אתם צריכים לבסס תרבות כזאת אצלכם בפנים הבית

למה זה חשוב לבסס חיבור ויחסים טובים בין בני המשפחה ועם העובדים? מה זה מאפשר?

נותן השראה ויוצר אוירה כזאת באופן טבעי כך שלקוחות מגיעים הם כר מרגישים זאת

מי מרגיש את זה?

ביום שאתם במצב רוח שירותי, קשוב, אמפטי ופחות לחוץ מה קורה?

וביום שאתם לחוצים וככה גם מעבירים את הלחץ ללקוחות מ קורה?

זאת שפה, תרבות דיבור, תרבות תקשורת שניתן ללמוד אותה

 

מאחר ואתם רוצים שהארגון יספק את שירות והמוצרים וליצור לקוחות מרוצים שממליצים ואוהדים , צריך להתחיל לבסס תרבות כזו מבפנים. הדרג הניהולי הגבוה יכול לנסות להיות אמפתי כלפי העובדים. זה יכול לשמש כהשראה לאלו שמטפלים בלקוחות לחקות את סוג האמפתיה שהם חוו מהמותג ולתרגם אותה ללקוחות

ולכן שיווק במיטבו מתחיל מבפנים... מערכת יחסים יציבה וטובה עם העובדים והמנהלים נותנת השראה למערכות יחסים עם הלקוחות

עובד  שנמצא תחת השליטה של הבוס הדומיננטי , לא באמת יכול ליצור מערכת יחסים טובה עם הקולגות... עובדים.. לקוחות...כי מערכת היחסים שלו לא פתוחה ואף מדוכאת. לעיתים זה סמוי מהעיין עד כדי פגיעה במחזורי המכירות והתוצאות.

כאשר מערכות היחסים בין העובדים טובה, מכבדת, קשובה וגם בדרג הניהולי  התוצאות משתפרות

כאשר אין שביעות רצון ויש כעסים, תלונות, רכילות, ביקורת, העדר תקשורת  ואי שביעות רצון ובמיוחד כי אי תקשורת... אז המוטיבציה יורדת... עושים בכוח פעולות שיווק,  ולא תמיד מניב

 

מה עושים?....

מתחילים בדרג הניהולי או עם העובדים תלוי בארגון

קודם כל מתחילים לעשות פעולות שיווק מבפנים, עם העובדים, המנהלים . עם העובדים כדי לחזק מערכות  יחסים ...

כאשר מבססים תקשורת פתוחה ומכבדת, יש הקשבה, אמפתיה כולם לומדים את השפה ואז מעבירים הלאה בצורה טבעית גם ללקוחות וככה מבססים את מערכות היחסים עם הלקוחות.

היום השיווק מבוסס מערכות יחסים ולא המוצר עצמו.

מוצר---  לקוח --- אוהד--- שותף

 

  1. שיווק מסורתי – חשיפת המוצר/מותג/שירות  דחיפה המוצר/שרות החוצה
  2. שיווק מודרני – הלקוח – ניתוח צרכים של הלקוח, משיכת הלקוח דרך צרכיו
  3. שיווק יחסים – יצירת מערכת יחסים עם הלקוח לטווח ארוך :נתינת ערך, יחס, טיפוח, אכפתיות, מענה יעיל לבעיות, עמידה בהבטחה שניתנה והרחבת שיווק יחסים גם לספקים
  4. שיווק פנימי – תקשורת מקרבת עם העובדים והמנהלים כהליך שיווקי פנימי, יצירת מערכת יחסים טובה בין המנהלים, העובדים והמנהלים והעובדים שזהו כוח משפיע על איכות השירות של הכוח האנושי בארגון שמשפיע על הלקוחות שיכולים להפוך לאוהדים ולשותפים בכך שהם הופכים לאנשי השיווק של הארגון.

הכל מתחיל במערכות יחסים פנים ארגוניות

ולכן אני עוסקת  בניהול יחסי אנוש לשיפור ביצועים ותוצאות

עושה סדר ביחסים

הגעתי מתפקידי ניהול בכירים – מנהלת במגדל ושפע מכירה התנהלות ארגונית ענפה

יועצת עסקית בכירה בעסקים ועסקים משפחתיים

מאמנת מנהלים ומנכלים למעלה מ20 שנים

מומחית בניהול עסקים משפחתיים במיוחד במעבר בין דורי – יחסים וביזנס  19 שנים

ומטפלת CBT – תואר שני דכאון חרדות טראומות

כך שאני מומחית בהתנהגות אנושית ויחסי אנוש עם מומחיות ביעוץ עסקים ומנהלים

תוכניות

הצהרת נגישות